Words Are Not for Hurting / Las palabras no son para lastimar

Libro Words Are Not for Hurting / Las palabras no son para lastimar

With gentle encouragement, this book teaches children that they can think before speaking, choose what to say and how to say it, and find positive ways to respond when others use unkind words. The importance of saying “I’m sorry” is reinforced. Includes tips for parents and caregivers.

• Elizabeth Verdick

3.6

Otros libros de la categoría Juvenil No Ficción

¿Arte o chorrada?

Libro ¿Arte o chorrada?

Ground s’enfronta al xoc de l’art contemporani plantejant, a manera de reflexió filosòfica, aquelles preguntes «grolleres» que semblaven confinades en la resposta de l’home del carrer o del crític reaccionari: no és una xorrada aquesta pila de rajoles al museu? No obstant això, la seua intenció no és fer-nos prendre partit a favor o en contra de determinades obres d’art del Minimal o del Conceptual. El que batega al fons del llibre de Ground és una defensa de l’art contemporani quan reivindica la seua intel·ligibilitat com un tret centralment constitutiu d’aquest. Una...

Adivina Quién Ruge

Libro Adivina Quién Ruge

Clues about the lion's physical characteristics, behavior, and habitat lead the reader to guess what animal is being described. Presented in English and Spanish. Presented in English and Spanish.

La felicidad es un té contigo

Libro La felicidad es un té contigo

La inexplicable desaparición del gentleman Atticus Craftsman en el corazón de las tinieblas de la España profunda parece estar relacionada con las malas artes de cinco mujeres desesperadas, las empleadas de la revista Librarte, capaces de cualquier cosa con tal de conservar su trabajo.