Un día de nuestras vidas (A Day in Our Lives) (Spanish Version)

Libro Un día de nuestras vidas (A Day in Our Lives) (Spanish Version)

Follow a day in the life of two children from different cities! This entertaining title has been translated into Spanish and encourages young readers to practice time measurement skills and early STEM themes, like reading analog and digital clocks. Familiar images and fun practice problems will have young readers thinking about how they can measure time throughout a day in their own lives!

Titulo Alternativo : Level 1

3.6

Más libros de Dawson J. Hunt

El mercado de productos agrícolas (Farmers Market)

Libro El mercado de productos agrícolas (Farmers Market)

Practice standard measurement at a farmers market! This engaging title teaches young readers how to measure common food items by their height, circumference, and more, improving their mathematical and STEM skills! Vibrant images, practical examples, and simple mathematical charts help children use standard measurements, showing them how they can use these measurements in their daily lives.

Otros libros de la categoría Juvenil No Ficción

Francisco Pacheco y su Libro de retratos

Libro Francisco Pacheco y su Libro de retratos

El estudio ofrece un análisis del significado, la composición y la fortuna del Libro de retratos de Francisco Pacheco, obra manuscrita que representa un caso único dentro del Siglo de Oro español en su doble vertiente artística y literaria. En él se recogen los retratos y los elogios de humanistas y personajes destacados de la época, en una galería de dibujos realizados a lápiz negro y rojo, donde destacan sobre todo, los intelectuales de Sevilla. Muestra además, una visión más completa de su autor, situándolo en el centro de la vida cultural española y europea.

Aves

Libro Aves

Fly into some learning fun by introducing young readers to animal classifications by explaining how birds are grouped. This nonfiction book explores the differences and similarities between several classes, families, genera, and species of birds, and how animal classification works—part of the Los animales también tienen clases series. Fun Children's Book Features: This Spanish science book includes a glossary, index, comprehension questions, and reading activity to encourage further learning and reading comprehension skills. 24 pages with vibrant photographs Guided reading level O About...

Juega y conoce los deportes

Libro Juega y conoce los deportes

Un atractivo libro de gran formato que contiene en su interior 12 libritos de cartón duro con los que los niños descubrirán los distintos deportes. Cada librito está dedicado a un deporte (fútbol, tenis, ciclismo, atletismo, baloncesto...) para que el niño conozca de una forma amena y divertida las reglas del juego a través de simpáticos personajes. Este gran libro de los deportes puede abrirse para curiosear por todos sus rincones y aprender un montón de cosas. Sus divertidas ilustraciones llamarán la atención de los más pequeños por su gran colorido y variedad de personajes.