Enciclopedia completa de los animales

Libro Enciclopedia completa de los animales

Enciclopedia que descubre las curiosidades, costumbres y récords de los animales a través de espléndidas imágenes y rigurosos textos. ¿Quién es el animal más veloz?¿Cómo cazan los leones? Un libro que recoge, en definitiva, la lucha por la supervivencia en el mundo animal.

• Dorling Kindersley Limited
  • Varios Autores
  • Bridger . . . [et Al. ] Giles

Otros libros de la categoría Juvenil No Ficción

Descubramos Israel (Looking at Israel)

Libro Descubramos Israel (Looking at Israel)

Ideal for English language learners, this Spanish-language series provides a lively first look at people and countries around the world. The simple text is supported by large, colorful photos. Titles feature an overview of each country's people, land, weather, homes, food, and lifestyle.

Visita a una granja (A Visit to a Farm)

Libro Visita a una granja (A Visit to a Farm)

Take a trip to the place where cows and horses play and fields of crops grow in this Spanish-translated nonfiction book that tours a farm! Early elementary readers will discover the types of farm animals, crops, and different machinery used to run a farm. With informational text, a picture glossary, a map of the farm, and bright, colorful photos, readers will want to learn all about life on a farm!

Los cipreses creen en Dios

Libro Los cipreses creen en Dios

En esta crónica de la Segunda República, José María Gironella relata la vida de una familia de clase media, los Alvear, y a partir de aquí va profundizando en todos los aspectos de la vida ciudadana y de las diversas capas sociales. El lector asiste a lo largo de la obra al proceso en virtud del cual España fue dividiéndose en dos bandos irreconciliables hasta desembocar en la guerra civil.

Anaranjado

Libro Anaranjado

Text and photographs describe common things that are orange, including goldfish, pumpkins, and tigers.