Ningún camino de flores conduce a la gloria

Libro Ningún camino de flores conduce a la gloria

Se narra el retorno del camino de éxito de un escritor. Una mañana la servidumbre lo encuentra muerto en su lujosa casa, y la novela discurre siguiendo las pesquisas de aquellos a quienes el escritor recibió la tarde anterior. Pero la investigación se bifurca, pues mientras el joven agente Héctor Álvarez sigue tras las huella del pelirrojo Alfredo Turia, escritor novel, y de la amante de Ignacio Sánchez, el escritor fallecdio, hasta Niza, donde continua la trama.

• Angela Martín Del Burgo

3.1

Otros libros de la categoría Juvenil No Ficción

Ciencias para el mundo contemporáneo

Libro Ciencias para el mundo contemporáneo

Aquest volum aporta els aspectes clau del desenvolupament de les ciències, però també les preguntes més substantives vinculades a la seua evolució, sense incórrer en la tecnolatria. Aquest text, avaluat ja en diferents aules de batxillerat, aporta aspectes claus del desenvolupament de les ciències, així com les preguntes més substantives vinculades al seu desenvolupament. La proposta cerca la senzillesa i pretén que l'alumnat s?habitue a un format de llibre diferent a l'habitual, doncs serà el reflex dels quals utilitzarà en el futur.

Libelulas

Libro Libelulas

Discover That There Are 6000 Different Kinds Of Dragonflies Because They Are Predators, How Their Body Is Made Up, And How They Reproduce.

Epitafio de un asesino

Libro Epitafio de un asesino

At the top of his career as a writer of suspense, Abelardo Rueda is involved in a series of murders that exactly follow the plot of his latest work. The homicides hide chilling secret information. That information, along with an intimate secret, will give a twist, immersing guests in a labyrinth where anyone can be a victim or executioner.

Crecimiento (Growing Up)

Libro Crecimiento (Growing Up)

This Spanish book introduces students to the concepts of growth and change. With images that are easy to identify and clear, simple sentence structures, this science reader simplifies scientific concepts for young students as they improve their reading skills. A fun and easy science experiment and Your Turn! activity provide more in-depth opportunities for additional learning. Nonfiction text features include a glossary and an index. Engage students in learning with this dynamic text!