El dinero cuenta (Money Counts)

Libro El dinero cuenta (Money Counts)

What would you do with a million dollars? In this script, Ben and Melissa work for their neighbors, Mr. and Mrs. Cash to earn some extra money. By the time they finish helping their neighbors, Ben and Melissa discover how to someday become millionaires. They have a great time imagining what they would do with a million dollars, but they also learn about money and the banking process. The mathematical connection is understanding the various denominations of money and what each will buy.

Más libros de Lisa Zamosky

Segunda Guerra Mundial (World War II)

Libro Segunda Guerra Mundial (World War II)

In 1939, a war that would encompass the world began in Europe. Readers will learn about the causes of World War II in this nonfiction Spanish-translated book. The supportive text and fascinating sidebars work in conjunction with the stunning photos and appealing scrapbook layout to provide an enjoyable and enlightening experience that teaches readers about such events and topics as Pearl Harbor, blitzkreig, and concentration and internment camps. Readers will also learn about infamous figures from the war like Adolph Hitler, Sir Winston Churchill, Franklin Roosevelt, and even Rosie the...

Otros libros de la categoría Juvenil Ficción

El desertor

Libro El desertor

Guerra de Malvinas: un argentino, Yo perro garcía y un gurka, Hang Teng, desertan. A diferencia del Juan y John del famoso poema de Borges, no acatan las leyes sin sentido de la Historia. "Seleccionado por el Ministerio de Educación de la Nación".

El ladron de paraguas / The Umbrella Thief

Libro El ladron de paraguas / The Umbrella Thief

Pepé Levalián, un joven caballero andante en busca de aventuras y fortuna, recorre los caminos junto a su caballo, El Lento (llamado Viento Veloz en otro tiempo). En esta ocasión, caballo y caballero se dirigen a Reino Apacible, un lugar donde las cosas no son lo que parecen y parecen lo que no son. Una maldición ha caído sobre el reino y Pepé está dispuesto a arreglar la situación. Pero Albondigón Palperro, Yon Milojos, la princesa y una bruja, no se lo pondrán fácil.

El secreto de la nana Jacinta

Libro El secreto de la nana Jacinta

El secreto de la nana Jacinta narra las aventuras de una esclava africana que llega a vivir a la Nueva España en el siglo XVII. La nana Jacinta cuenta historias de piratas, brujas, fiesta, música y misterios; todo enmarcado en el virreinato mexicano.

Monstriña

Libro Monstriña

"No toda es vigilia la de los ojos abiertos." Macedonio Fernández Monstriña, un mundo de aventuras. Monstriña, un mundo nuevo. Monstriña, un mundo increible. Una nueva amiga.