De la Tierra al espacio

Libro De la Tierra al espacio

En l'actualitat, l'espai és molt més que un símbol, s'ha convertit en una part de la nostra vida, ¬encara que no sempre en som conscients. Des de l'agricultura fins als orígens de l'univers, passant per la comunicació o la navegació, la informació que recollim de l'espai exterior ens és d'una gran utilitat en el dia a dia. Amb un llenguatge accessible, «De la Terra a l'espai» ens explica com ens ho maneguem els humans per a anar a l'espai i com funcionen i per a què serveixen els satèl·lits i les llançadores que enviem allà dalt. Partint de la narració dels descobriments científics que han protagonitzat la carrera espacial del segle passat, el llibre llança també una ullada cap al futur, cap a unes tecnologies que semblen ser ciència-ficció, que ens ajuden, entre altres coses, a predir els canvis climàtics o a detectar l'arribada d'asteroides que podrien ser catastròfics.

Titulo Alternativo : Cómo funciona la tecnología que nos ayuda desde el exterior

• David Iranzo Greus

3.5

Otros libros de la categoría Ciencia

Flora iberica

Libro Flora iberica

Description et distribution géographique des familles suivantes : Cyperaceae, Sparganiaceae, Typhaceae, Musaceae, Cannaceae, Palmae, Araceae, Lemnaceae, Pontederiaceae.

Química. Ciencia experimental

Libro Química. Ciencia experimental

El programa CHEM centra su problemática en la observación y en la experimentación y destaca la importancia de aprender a observar, dedicando más de treinta páginas a sacar todo el fruto posible de la observación que realizan unos alumnos del proceso de combustión de una vela.Se utilizan las interpretaciones teóricas según conviene, pero se insiste constantemente en que lo más importante es tener en cuenta que los hechos químicos, correspondientes a fenómenos más complicados que los hechos físicos, necesitan que el alumno reciba un adiestramiento especial para que no escapen a su ...

Historia de la ciencia en México