Mi Cuerpo Sano

Libro Mi Cuerpo Sano

Simple text encourages children to make healthy decisions, including brushing after meals, washing hands regularly, and getting regular checkups at the dentist and the doctor.

3.2

Más libros de Bobbie Kalman

La fotosintesis

Libro La fotosintesis

Photosynthesis is the basis for all life on Earth! This exciting and sensitive book looks at how plants take a gas that is poisonous to people and animals and, with the help of the Sun, create food and oxygen for all creatures. Children will delight at learning about the little chloroplast factories inside the leaves of plants and become aware of how important plants really are! Children of all ages will love this book!

La Comunidad de Mi Escuela

Libro La Comunidad de Mi Escuela

Colorful photographs feature children on their way to school, in their classrooms, and following school rules. Young readers will also learn about the jobs of teachers, librarians, and principals. An important section teaches children how to stay healthy inside their school communities.

Otros libros de la categoría Juvenil No Ficción

¿Cómo nacen los objetos?

Libro ¿Cómo nacen los objetos?

Bruno Munari reflexiona en este libro sobre el diseño como culminación de procesos. El recorrido que efectúa el diseñador desde que se enfrenta con un problema funcional hasta la proyectación y configuración de su solución material, se analiza de una manera sistemática, discutiendo y clarificando cada paso, hasta el punto de que los así enlazados se convierten en el claro camino que conduce hacia la comprensión de lo que es el diseño en su esencia. .

El Pequeño Libro Rojo

Libro El Pequeño Libro Rojo

Como en el afamado cuento, Caperucita Roja y su abuela salen ilesas. Pero esta historia no termina bien... para el libro. Almas sensibles y amantes de los libros, ¡favor de abstenerse!

En caída libre, como en un sueño

Libro En caída libre, como en un sueño

Llega la última entrega de la trilogía sobre el asesinato de Olof Palme El jefe de la Policía Nacional sueca, Lars Martin Johansson, un hombre criado en el Norte, agradable y simpático, está a punto de jubilarse. No obstante, antes de abandonar su cargo toma una decisión que tendrá graves repercusiones: revisar los archivos del asesinato, aún no resuelto, de Olof Palme, una herida todavía abierta de la sociedad sueca. Lars Martin Johansson decide formar un nuevo grupo de policías para reanudar la investigación y consigue abrir una vía entre los miles de archivos que esconden la...

Lions

Libro Lions

What do lions do? Let's find out! In this book, young learners ages 0-3 can explore facts about these amazing animals in both Spanish and English. These appealing board books are illustrated with vibrant photos, presenting simple facts about a variety of wild animals. Side-by-side English and Spanish text lets children and caretakers compare words in two languages. This series is perfect for building early bilingual literacy skills!