Los estados de la materia — Los líquidos

Libro Los estados de la materia — Los líquidos

Did you know that liquids take the shape of their containers? If liquids get hot, they can become gases. Discover more interesting facts in Liquids, part of the States of Matter series of EYEDISCOVER books.

Más libros de Maria Koran

Mi cerdo

Libro Mi cerdo

Did you know that pigs are some of the smartest animals on Earth? Pigs keep themselves very clean. Discover more about these farm animals in My Pig.

Otros libros de la categoría Juvenil No Ficción

Cántico cósmico

Libro Cántico cósmico

"Poesia cosmica, que es la poesia de un siglo nuevo, poesia para una humanidad en vias de superar los estrechos dogmatismos del excluyente pensamiento occidental. Poesia polifonica que recoge todas las voces, todos los mitos, todos los discursos marginales...Poesia de la totalidad como la quiso Dante y la pretendio Pound."

Dia del Trabajo / Labor Day

Libro Dia del Trabajo / Labor Day

This title will familiarize readers with Labor Day by explaining the "whos, whats, and whys" of it. Complete with a More Facts section and bolded glossary terms. Young readers will gather basic information about Labor Day through easy-to-read text alongside compelling and historical photographs. Translated by native Spanish speakers. Aligned to Common Core Standards and correlated to state standards. Abdo Kids is a division of ABDO.

Arcoíris (Rainbows)

Libro Arcoíris (Rainbows)

This book teaches kids about what rainbows are and how water, sunlight, and a little bit of science creates them. The book is complete with labeled images when needed, simple text, and more facts. Aligned to Common Core Standards and correlated to state standards. Abdo Kids Jumbo is an imprint of Abdo Kids, a division of ABDO. Translated by native Spanish speakers--and immersion school educators.

Diario (1953-1969)

Libro Diario (1953-1969)

El Diario de Witold Gombrowicz no recuerda en nada a los estereotipados diarios de escritor, es decir, a las obras que desempeñan el papel de crónica de los acontecimientos de la vida de un artista, de dietario intelectual. Este diario es una obra literaria en pleno sentido del término, considerada por muchos expertos como el mayor logro de su autor. Creado en el espacio de dieciséis años, el Diario fue construido conscientemente; cada uno de sus capítulos constituye un todo elaborado primero para su publicación en la revista mensual Kultura y modificado posteriormente para pasar a...