La Comunidad de Mi Escuela

Libro La Comunidad de Mi Escuela

Colorful photographs feature children on their way to school, in their classrooms, and following school rules. Young readers will also learn about the jobs of teachers, librarians, and principals. An important section teaches children how to stay healthy inside their school communities.

4.8

Más libros de Bobbie Kalman

La fotosintesis

Libro La fotosintesis

Photosynthesis is the basis for all life on Earth! This exciting and sensitive book looks at how plants take a gas that is poisonous to people and animals and, with the help of the Sun, create food and oxygen for all creatures. Children will delight at learning about the little chloroplast factories inside the leaves of plants and become aware of how important plants really are! Children of all ages will love this book!

Otros libros de la categoría Juvenil No Ficción

Renovar la enseñanza de las ciencias

Libro Renovar la enseñanza de las ciencias

Una reflexión teórico práctica sobre el papel que juegan la Historia de la Ciencia y la Filosofía de la Ciencia, en la enseñanza y aprendizaje de las Ciencias. El autor sostiene que hasta ahora ha predominado en la enseñanza, la adquisición de conocimientos y propone introducir el contexto de descubrimiento como un factor sumamente eficaz el aprendizaje de las ciencias.

Amor y otros vicios

Libro Amor y otros vicios

Ese par de ojos avellana, esa sonrisa tímida y graciosa, esos labios de algodón, son el sitio perfecto que encontraron mis sentimientos para suicidarse.

¿Arte o chorrada?

Libro ¿Arte o chorrada?

Ground s’enfronta al xoc de l’art contemporani plantejant, a manera de reflexió filosòfica, aquelles preguntes «grolleres» que semblaven confinades en la resposta de l’home del carrer o del crític reaccionari: no és una xorrada aquesta pila de rajoles al museu? No obstant això, la seua intenció no és fer-nos prendre partit a favor o en contra de determinades obres d’art del Minimal o del Conceptual. El que batega al fons del llibre de Ground és una defensa de l’art contemporani quan reivindica la seua intel·ligibilitat com un tret centralment constitutiu d’aquest. Una...

Próxima parada: Canadá

Libro Próxima parada: Canadá

Read Along or Enhanced eBook: Welcome to Canada! From its majestic mountains to its exciting sports, readers are invited to explore what makes Canada so special in this exciting, Spanish-translated nonfiction title! With informational text, fresh vocabulary, and engaging maps, readers will be engaged from beginning to end.