El rubí del Ganges

Libro El rubí del Ganges

Trapped in the middle of a revolution in India, two English children must dress as natives to save their lives. The in-depth account of India's customs, religions, and traditions is thought-provoking and informative. Text copyright 2004 Lectorum Publications, Inc.

• Manuel Alfonseca

3.2

Otros libros de la categoría Juvenil Ficción

Llama Llama el ayudante de las fiestas

Libro Llama Llama el ayudante de las fiestas

Celebrate the holidays with Llama Llama and all his friends in this beautifully illustrated bilingual 8 x 8 storybook, based on the hit animated Netflix series! ¡Celebra las fiestas de fin de año con Llama Llama y sus amigos con este cuento bilingüe de 8” x 8” (20 x 20 cm) bellamente ilustrado, basado en la exitosa serie animada de Netflix! Look out, world--Llama Llama is a TV star! The beloved character, made famous by Anna Dewdney's best-selling picture books, is the star of his own original series, now airing on Netflix. In this beautiful bilingual storybook, Llama Llama and Mama...

Relatos 2014

Libro Relatos 2014

Colección de relatos escritos en 2014 por los alumnos del Centro Sagrado Corazón de Logroño (Jesuitas).

Big Little / Grande pequeño

Libro Big Little / Grande pequeño

“Funny, spirited board books by Leslie Patricelli explore opposites. . . . Clever pairings, bold graphic art, and an expressive toddler in diapers make the concepts fun.” — Publishers Weekly Ladies are big, but ladybugs are little. Heads are big, but toes are little. Illustrated in a bright, graphic style, Leslie Patricelli’s bald, hilariously expressive baby acts out each pair of opposites with comically dramatic effect. Algunas cosas son grandes. Algunas cosas son pequeñas. ¡Pero todas las cosas son DIVERTIDAS!

Los abrazos de papá (Daddy Hugs)

Libro Los abrazos de papá (Daddy Hugs)

Similar al estilo de su libro A contar besitos, ¡este colorido libro encartonado de Karen Katz celebra el amor entre los padres y sus hijos! A papá le encanta darle abrazos al bebé para decirle “¡te quiero!”. Ahora bebé y papá pueden acurrucarse, abrazarse, leer y contar con este libro perfecto para las pequeñitas manos de un bebé.