El Monito Travieso Por Encima De Todo

Libro El Monito Travieso Por Encima De Todo

El monito travieso por encima de todo is a reinforced, library bound book in The Child's World series El Castillo Mágico.

• Jane Belk Moncure

4.6

Otros libros de la categoría Juvenil No Ficción

El mayor poeta del mundo

Libro El mayor poeta del mundo

Esta obra, finalista del Premio Planeta 2003 y ganadora del Premio de Novela Vargas Llosa 2005, narra la historia de Mario García, Un joven escritor de provincias que a sus 23 años ha leído mucho- tal vez demasiado- pero apenas ha salido de su pueblo y lo desconoce todo de la vida, indignado porque han dejado desierto el premio de un certamen de poesía al que, seguro de su éxito, había enviado sus poemas, decide que ha llegado el momento de viajar a Madrid y demostrarle al mudo que él es el mayor de todos los poetas.

Sofía Reyes

Libro Sofía Reyes

SOFIA REYES: Explore fascinating facts about up-and-coming Mexican musician Sofía Reyes! She is on her way to becoming one of the top Latin Pop Stars in the world, but has she always loved music? Let's get to know Sofía Reyes! STARS OF LATIN POP: This photo-filled biography series follows the journeys, careers, and passions of some of the biggest names in Latin Pop. Discover the accomplishments that make them some of the top musicians today! INCLUDES: This 32-page high-interest book for striving readers in grades 4–9 features text in both English and Spanish. Glossary words are defined on ...

Duro Blando

Libro Duro Blando

This starter volume uses everyday examples such as a baseball and a beach ball to demonstrate the contrast between hard and soft objects.