Dinosaurios cornudos (Horned Dinosaurs)

Libro Dinosaurios cornudos (Horned Dinosaurs)

“Dino” Don Lessem brings readers face-to-face with various dinosaur species, detailing their habitats, way of life and how they became extinct. An acclaimed dinosaur expert, Don Lessem has written more than 30 children’s books, writes a popular dinosaur column in Highlights magazine, and was an adviser for Jurassic Park. Take a trip through dinosaur time to meet these horned dinosaurs face-to-face: Torosaurus had the biggest skull of any animal ever! Pentaceratops had five sharp horns on its head! Styracosaurus was as big as an ice cream truck! Plus, you'll get to know Centrosaurus, Protoceratops, and Triceratops!

• Don Lessem

3.2

Otros libros de la categoría Juvenil No Ficción

Dropboy

Libro Dropboy

Dropboy es una serie de libros donde el personaje del título que se convierte en líquido, se involucra en muchas aventuras. Defiende a sus amigos Andy, Takao, Anny y Roa del malvado villano Doc Folly, su secuaz Roig y los murciélagos azules Frit y Frat. Son muchas aventuras llenas de acción con un mensaje único: la amistad por encima de todo. En este libro Dropboy debe salvar a la pandilla ya sí mismo de los ataques de los murciélagos azules Frit y Frat en aventuras llenas de acción.

Comida Sana de la A a la Z

Libro Comida Sana de la A a la Z

Nutritious foods presented in an alphabetical order form with healthy food faces depicting a variety of emotions for children ages 3-6. The faces are surrounded by colorful food icons with vocabulary in both languages. Includes activities for children and a nutritional glossary for parents. --

Verde, verde la ranita

Libro Verde, verde la ranita

Aprenda los colores del arco iris siguiendo un texto lírico. (Learn the colors of the rainbow through the lyrical, rhyming text!) "I’ve learned my colors: green, red, and blue, yellow, purple, orange, and now I’m through." From shiny red apples, to purple violets and yellow bumblebees, the high-quality pictures will have children learning colors quickly. Learn simple English words and phrases with the corresponding version Green, Green Froggy.

Mundo Google

Libro Mundo Google

En esta guía recorremos las posibilidades que nos ofrece el abanico de servicios y aplicaciones Google. Revisamos sus características y funcionamiento así como también los mejores trucos y secretos para aprovechar estas herramientas al máximo. Desde el omnipresente Chrome y nuestras cotidianas búsquedas, hasta los servicios más avanzados como Analytics y Trends, todas las aplicaciones pueden ofrecernos más ¡si las investigamos y aprendemos más sobre ellas!