Aitana y Willy aventura en África

Libro Aitana y Willy aventura en África

El día de su decimocuarto cumpleaños, Aitana encuentra un extraño sobre en su cuarto, que le abrirá las puertas (junto a sus amigos y a Willy) a una increíble aventura en África. Súbete a "La Bestia", y descubre con ellos, hasta dónde eres capaz de llegar.

• Mario Montoro

3.8

Otros libros de la categoría Juvenil Ficción

Feliz cumpleaños, querido dragón / Happy Birthday, Dear Dragon

Libro Feliz cumpleaños, querido dragón / Happy Birthday, Dear Dragon

An easy story, in English and Spanish, about a young boy that celebrates his birthday and receives a pet dragon as a gift. The two play and become the best of friends. Beginning-to-Read™ books foster independent reading and comprehension. Using high frequency words and repetition, readers gain confidence while enjoying stories about everyday life and adventures. Full-color and updated illustrations included. Reading reinforcement activities and a note to caregivers are included. Activities focus on foundational, language and reading skills. Perfect for an early introduction to Spanish or...

Los frijoles mágicos / The Magic Beans

Libro Los frijoles mágicos / The Magic Beans

An easy to read fairy tale, in English and Spanish, about Jack and the Beanstalk and his trip up and down the stalk. Beginning-to-Read™ books foster independent reading and comprehension. Using high frequency words and repetition, readers gain confidence while enjoying classic fairy tale stories. Full-color and updated illustrations included. Reading reinforcement activities and a note to caregivers are included. Activities focus on foundational, language and reading skills. Perfect for an early introduction to Spanish or for ESL.

Los tres cerditos y el lobo no tan feroz

Libro Los tres cerditos y el lobo no tan feroz

Tres cerditos gastan su dinero en papitas, soda y algunosmateriales de construcción. Así que no es ninguna sorpresa cuandoel lobo le derrumba la casa a los dos primeros cerditos. Perocuando el lobo no puede derrumbar la casa de ladrillos del tercer cerdito, ahí es cuando comienza la diversión. Los dos primeros cerditos le dan al lobo papitas y soda, pero el tercero le preparauna comida saludable. Y todos deciden vivir en un mismolugar.