Hacer más rosquillas

Libro Hacer más rosquillas

¿Alguna vez te has preguntado cómo las donas adquirieron su forma redonda? Descubra la respuesta con este divertido libro STEAM para estudiantes de inglés que facilita a los padres y maestros presentar STEAM a sus alumnos más pequeños. Creado en colaboración con el Smithsonian, este libro en español utiliza ejemplos del mundo real para facilitar la comprensión de los temas de STEAM. Presenta una actividad STEAM apropiada para la edad que es perfecta para espacios de creación e introduce a los niños de kindergarten a los pasos del proceso de diseño de ingeniería. Ayuda a los lectores principiantes a aprender a leer y es ideal para estudiantes de jardín de infantes y de 4 a 6 años.

• Anne Montgomery

3.1

Otros libros de la categoría Juvenil No Ficción

Madrigueras de conejos (Inside Rabbit Burrows)

Libro Madrigueras de conejos (Inside Rabbit Burrows)

Rabbit burrows play an important part in the life of a rabbit. A burrow provides a place to live, a place to raise baby rabbits, and a place to stay safe from predators. This volume, which was written to support elementary science curricula, examines the role a burrow plays in the survival of a warren, and how that in turn helps rabbits contribute to ecosystems around the world. The text’s age-appropriate, science-rich content focuses on rabbit behavior and encourages readers to draw connections between what they learn in science class and what they see outside. This text is complemented by ...

El beso de otro sueño

Libro El beso de otro sueño

Agus le versa al amor y al desamor en la forma que, para mí, siempre he creído que era la más bella de las expresiones. Concebir la poesía como una pequeña explosión, un tímido cortocircuito que transmita, sin necesidad de infinidad de estrofas ni lenguajes farragosos, la esencia del sentimiento en él reflejado. Así es la poesía de Agus, como un dulce deshaciéndose en la boca con lentitud o un fugaz estallido de fuegos artificiales cargados de color.

Hablemos claro: Alcohol y drogas (Straight Talk: Drugs and Alcohol)

Libro Hablemos claro: Alcohol y drogas (Straight Talk: Drugs and Alcohol)

Readers are given helpful information about the dangers of drugs and alcohol, including narcotics, hallucinogens, and prescription medications in this Spanish-translated nonfiction book. Through detailed images, diagrams, informational text, an index, a glossary of terms, and a list of websites that provide additional information, readers are given the tools and information they need to educate themselves about addiction, drug abuse, the health and social issues that drugs and alcohol can cause, and how to say no to peer pressure.

¡Sé un buen líder!: Read-Along eBook

Libro ¡Sé un buen líder!: Read-Along eBook

Introduce students to primary sources and the importance of fairness with this engaging book! The primary source images and simple sentences will engage students in reading and build their social studies content knowledge. For use in the classroom or at home, this Spanish book includes a simple glossary and index to introduce informational text features to young readers and provide additional reading support.