Chaikovski Descubre America/Tchaikovsky Discovers America

Libro Chaikovski Descubre America/Tchaikovsky Discovers America

Eleven-year-old Jenny, whose family came from Russia to America to start a new life, meets the famous Russian composer on his 1891 trip to the New World and writes about it in her diary.

• Esther Kalman

3.2

Otros libros de la categoría Juvenil No Ficción

Cocina para niños

Libro Cocina para niños

Detailing favorite, kid-friendly recipes, this guide teaches parents how to safely cook with their children. Detallando recetas favoritas y acesibles para los niños, esta guía enseña a los padres como cocinar seguramente con sus niños.

Me Pregunto (I Wonder) Llevarse bien

Libro Me Pregunto (I Wonder) Llevarse bien

Everyone needs to get along well with others. We need to share, listen, and be kind. Let's explore ways to get along well with others! The Me Pregunto (I Wonder) series is perfect for young learners in prekindergarten through grade 2. These 16-page books give readers an accessible introduction to nonfiction reading. Color photographs and fun, factual examples will grab the attention of young readers and help strengthen reading comprehension skills.

Pedagogía social, educación social

Libro Pedagogía social, educación social

This work goes to the interested ones for the Social Pedagogy and the Social Education as much from the reflection as from the wide field of the social action, approaching its historical evolution, concept, methods and different intervention areas.

Hotel.es

Libro Hotel.es

Manual de español destinado a estudiantes y profesionales de la hostelería. Incluye CDNivel B1/B2 del MCER. Versión renovada de un clásico de nuestro catálogo, Español en el hotel. Cubre las necesidades de quienes tienen que realizar prácticas en empresas cuya lengua de trabajo es el español, como las de profesionales que trabajan en la hostelería. Versión renovada de un clásico de nuestro catálogo, Español en el hotel. Cubre las necesidades de quienes tienen que realizar prácticas en empresas cuya lengua de trabajo es el español, como las de profesionales que trabajan en la...